You are here
Domov > Peniaze a cestovanie > Ako si uľahčiť vedenie vášho biznisu?

Ako si uľahčiť vedenie vášho biznisu?

Ako si uľahčiť vedenie vášho biznisu?

Vedenie vlastného biznisu môže byť celkom náročné, najmä pokiaľ nie ste zorientovaný vo všetkých prislúchajúcich náležitostiach. Pri vedení vlastného biznisu je totiž potrebné prihliadať na všetko čo sa týka administratívy, legislatívy, ale aj obchodného poriadku. Vďaka digitálnej ére sa už však viaceré náležitosti dajú realizovať priamo prostredníctvom internetu. Ako si môžete uľahčiť vedenie vlastného biznisu?

Založenie biznisu – rýchlo a jednoducho aj cez internet

Internetová doba prináša množstvo pozitív. Medzi základné pozitívum patrí napríklad aj možnosť na založenie s.r.o priamo prostredníctvom internetu. Rovnako si môžete napríklad zakúpiť ready-made spoločnosť alebo napríklad virtuálne sídlo. Všetky tieto aktivity sú väčšinou cenovo dostupné, ušetria vám množstvo času a vy sa tak môžete venovať užitočnejším záležitostiam. Nemusíme rovnako poukazovať ani na dôležitosť sociálnych sietí, či internetu pri hľadaní zamestnancov, či pri realizácii reklamy.

Aplikácie na uľahčenie práce vo vedení

Veľmi populárnym spôsobom ako môžete manažovať svoj čas a rovnako aj rozdeľovať úlohy v pracovnom tíme je prostredníctvom rôznych aplikácií. Medzi populárne patrí napríklad aplikácia Glip. Ide o aplikáciu, prostredníctvom ktorej sa dajú zadeľovať úlohy, komunikovať v uzavretej skupine a obsahuje aj kalendár na stanovovanie deadlinov. Vďaka tomu ide o perfektnú aplikáciu pre vedenie vašej pracovnej skupiny, na základe ktorej dokážete udržiavať blízky kontakt a tiež pracovať na jednotlivých projektov v striktne stanovenom čase.

aplikácia glip
zdroj: https://uk.pcmag.com/instant-messaging/90892/glip-by-ringcentral

Trello patrí medzi aplikácie, ktoré fungujú na podobnej báze. V tomto prípade je však výhodou, že jedna pracovná aplikácia môže spájať mnohé pracovné projekty, prípadne rôzne pracovné skupiny. Prehľadne tak môžete získať informácie ohľadom pokrokov jednotlivých skupín v ich práci. V rámci tejto aplikácie prebieha komunikácia v komentároch a vyznačuje sa napríklad dobrou prehľadnosťou. Teší sa vysokej popularite a osvedčila sa napríklad aj pri práci na home office.

Medzi populárne aplikácie patrí aj Ryver. Ten funguje na podobnom princípe ako už spomenuté aplikácie, no prináša aj niečo navyše. Okrem komunikácie v rámci tímov sa dá využívať aj na komunikáciu s externými pracovníkmi, klientmi, či investormi. Predstavuje teda platformu, kde sa dá nastaviť kto bude vidieť ktorý obsah a účet sa dá jednoducho prepojiť aj s ďalšími aplikáciami. Šikovná appka na docielenie prehľadného výsledného efektu. Na sledovanie financií a počítanie mzdy – vzhľadom napríklad na čas strávený nad určitým projektom je skvelou aplikáciou Toggl.

Pridaj komentár

Top